Σάββατο 21 Μαρτίου 2020

Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΜΟΝΩΣΗ ΤΟΥ 2017

Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΜΟΝΩΣΗ ΤΟΥ 2017.
Την πρωτοχρονιά του 2017, βρέθηκα μόνη μου σε ΑΠΟΜΟΝΩΣΗ για 2 ΒΔΟΜΑΔΕΣ με κρύο -9 βαθμούς στην Γερμανία, σε μια άγνωστη πόλη, χωρίς γνωστούς και φίλους. Πήγα να δω την κόρη μου και ανακάλυψα ότι η κόρη μου τελικά είχε ξεκινήσει μια δική της ζωή.
Ένιωσα εντελώς μόνη, είχα δει ξεκάθαρα που βρισκόμουν στην ζωή, και ανακάλυψα ότι ήμουν δυστυχισμένη, θα επέστρεφα πίσω σε ένα χώρο και δουλειά που δεν με ευχαριστούσε πλέον, ήμουν μόνη, ένιωθα απελπισμένη.
Αυτή η απομόνωση των 2 βδομάδων σε μια ξένη πόλη με -9 βαθμούς με ανάγκασε να έρθω αντιμέτωπη με την πραγματικότητα μου και να πάρω αποφάσεις.
Πριν επιστρέψω στην Κύπρο αποφάσισα να σπουδάσω, έκανα την εγγραφή μου και ξεκίνησα μαθήματα άμεσα στην επιστροφή μου στο life coaching, συνέχισα τα μαθήματα για 3 χρόνια, ενώ εργαζόμουν με πλήρες ωράριο. Μελετούσα τα βράδυα, και τα Σαββατοκύριακα.
Σήμερα δουλεύω ως ανεξάρτητος εναλλακτικός προπονητής ζωής και σχέσεων, με τις γνώσεις που απέκτησα ως life coach & ως κλινικός υπνοθεραπευτής.
Κάνω αυτό που αγαπώ, προπονώ ανθρώπους να αλλάξουν την ζωή τους και να αποκτήσουν τα θέλω τους, να φύγουν από την μιζέρια τους, χαίρομαι με τους νέους που έρχονται κοντά μου και γεμίζουν δύναμη, και με κάθε επιτυχία του κάθε ανθρώπου που με εμπιστευεται χαίρομαι, χαίρομαι πολύ.
Απόκτησα πάρα πολλά μετά την απομόνωση μου εκείνη την πρωτοχρονιά του 2017 στην Γερμανία, έμαθα πάρα πολλά.
πήρα τις αποφάσεις μου, ξεκίνησα τις σπουδές μου, απόκτησα νέους φίλους, βοήθησα ανθρώπους, και έγινα πιο ήρεμη και ευτυχισμένη μέσα μου.
Αν δεν ήταν αυτή η απομόνωση θα ήμουν εκεί στο ίδιο έργο θεατές, επειδή η ζωή και το τρέξιμο δεν με άφηνε να δω την πραγματικότητα μου.
Ευχαριστώ όλους που είναι δίπλα μου και με στηρίζουν
Η ιστορία δεν είναι φτιαχτή είναι η δική μου ιστορία φίλοι μου.
Μέσα από αυτό που ζεις σήμερα την απομόνωση σου, θα ρθει και η δική σου μεταμόρφωση και ευλογία.
Coach Koula Chomata
21.03.2020

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Metamorphosis Center